hvondelen.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog

Hallo beste lezer! Ik ben Hugo van Vondelen, 18 jaar oud en woon in Santpoort Noord.

Deze blog gaat over mijn vakantie die op zaterdag 4 juli begint. Ik reis dan een maand lang met de trein door Europa. Ik doe dat met een speciaal treinkaartje waarmee je heel europa in één keer door kan met de trein: Interrail. Je hebt verschillende varianten hiervan, de mijne is een dertig dagen geldig in bijna heel Europa.

Deze vakantie duurt van 4 juli tot 3 augustus, wat tevens de begin en einddata zijn van mijn interrailticket.

Mijn reisgezelschap zal bestaan uit Dennis van Binsbergen, 18 jaar oud, woonachtend in Haarlem.

De komende maand hoop ik zo vaak mogelijk op verschillende plekken te kunnen updaten met verhalen en foto's voor de mensen thuis.

Tot zover! Groetjes Hugo!

Reacties

Reacties

tineke

Het begin van je reisverhaal is direkt al uitnodigend om te lezen en ik verheug me op de rest van je verhalen en foto's. Hoe je Madrid hebt gezien, de reis naar de eerste camping, en jullie wandeling door de natuur. Daarover sms je dat die prachtig is, ik, wij allemaal thuis zijn benieuwd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!