hvondelen.reismee.nl

26 Juli, Boedapest

De ochtend begon om 11uur, toen ik wakker werd. Na eventjes gecomputerd te hebben zijn we de stad in gelopen.

Boedapest is een prachtige stad, ik kan niet anders zeggen!! Vooral het uitzicht vanaf de Citadel en het Kasteel is prachtig. Deze gebouwen liggen allebei op een rotspartij vanwaar je de hele stad kunt bekijken.

Rond een uurtje of 8 savonds waren we weer terug in het Hostel. Hier hebben we gekookt en de grote kledingwas afgehaald en weer ingepakt. In de avond hebben we een uurtje gekaard en heb ik dit uitgebreide blog getypt.

Dit was h'm weer!! Groetjes!!

Cool

Reacties

Reacties

tineke en frans

hoi hugo, inmiddels ben je in krakau met dennis. Er komt een eerder einde aan jullie reis! We zien je as zaterdag in st.leonard. Tot dan.

Han Korting

Hallo Hugo,
Bedankt weer voor je verslag. Ik vond Boedapest ook een mooie stad (helaas was in de oorlog alles in puin geschoten, maar het is allemaal mooi gerestaureerd).
Ga je nog naar Praag, dat is nog mooier, maar ook ontzettend vol met toeristen.
Ik wou dat Interrail vijftig jaar geleden ook had bestaan - ik zou ook graag zo'n rondtour gemaakt hebben!!
Veel succes en plezier verder.
Han Korting

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!