hvondelen.reismee.nl

21 Juli, Boekarest

Na een niet al te goede nacht, wat betreft slapen. Vooral omdat we 3 keer kaart- en 2 keer paspoortcontrole hadden en dus vaak wakker werd gemaakt. Werd ik om 06uur wakker. Het was net licht en toen ik naar buiten keek zag ik een rode zon op komen. Prachtig! Om 06.35 kwamen we aan in bucuresti Nord. Na een zoektocht van een uur zijn we in tram 20 gestapt die naar het centrum zou rijden, dit was echter niet helemaal waar.

Na een half uur zijn we ook maar weer uit deze tram gestapt en via een aardige Taxi Chauffeur die ons wel naar een Hostel kon brengen kwamen we bij een Hostel aan die omgerekend 22,50 per nacht was voor 2 personen. Een goede prijs. Inmiddels was het 10 uur, aangezien we nog erg moe waren besloten we nog een paar uur te slapen. Om 14uur werd ik weer wakker en na een duoche en een hapje eten kon ik achter de computer die in het Hostel staat. Na een uurtje of twee te gecomputerd te hebben heb ik wat muziek geluisterd en zijn we de stad in gegaan. Inmiddels was het al over zevenen.

De stad hebben we helaas niet gezien omdat we nog voor de binnenstad een Pizzahut vonden. Na een pizza en en drankje waren we rond een uur of tien weer in het hostel. Na een praatje met een Poolse man uit Wroclaw en een Spaanse man uit Bilbao ben ik rond een uur of elf gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!