hvondelen.reismee.nl

7 Juli, Fietsen

7 Juli.

We wilden eerst naar Salamanca, maar omdat de bus al om 08uur vanaf Aquaducto vertrekt, en we daar nooit om 8 uur met de eerste bus kunnen zijn besloten we maar om te gaan wandelen. We keken op de tijdtabel van de treinen en kwamen erachter dat de eerstvolgende trein al over 10 minuten zou gaan, dat zouden we ook nooit redden. Wat nu, want de treinen reden elke twee uur.... Je kon fietsen huren op de camping, alleen was er maar één goede fiets waarvan alle banden hard waren, een aardige man heeft vervolgens een half uur allemaal banden geprobeerd en opgepompt tot er eentje het deed.

We wilden naar de bergen fietsen, maar we hadden geen kaart. Maarja die bergen zij zo groot, dat kan niet missen, dus zijn we er heen gefietst. Op een gegeven moment kwamen we aan in het stadje San Ildefonso, waar we eventjes wat hebben gedronken. Toen weer verder naar de bergen, op een gegeven moment kwamen we op een weggetje die zo stijl was dat je bijna rechtop fietste voor mijn gevoel. Toch zijn we erop gekomen, niet helemaal fietsend maarja... Het was inmiddels rond de klok van drie en het had geen zin om nog verder de berg op te gaan, ook omdat er een hek tussen ons en de berg stond.

Terug in het stadje hebben we een Pizza Tonno gegeten en wat gedronken, waarna we klaar waren voor de terugtocht, die gek genoeg in een half uurte gedaan was. Terwijl we er op de heenweg ruim een uur over deden. En we reden geen eens meer naar beneden...wat zat er in die Pizza..hmmmm.....

Op de camping zijn we snel het zwembad in gesprongen. Hierna hebben we de bus naar Aquaducto genomen waar ik nu zit in een Internetcafé.

Na twee uur internetten lagen we rond 12en in bed.

Tot zover

Groetjes Hugo!!

Cool

Reacties

Reacties

Joost

Hey Hugo,

Leuke verhalen tot nu toe!
En lekker gegeten lees ik!
tot nu toe zie ik alleen geen foto´s, erg jammer want die had ik graag gezien, maarja ik zie ze ooit toch nog wel.
ik hoop dat jullie nog een goede gezellige leuke tijd tegemoet gaan en met vooral goed weer(wat het hier niet is, namelijk vreselijke stortbuien).
Oja de hogesnelheidstrein van nl gaat Fyra heten.

tot over 3 weken Hugo!!! :)
groeten van Joost(en frans en tieneke).

Tineke

He jongens, wat een pech met dat gastankje!Hoe zal het morgen gaan met het eten? En wat lief van die spanjaard dat hij voor jullie banden ging testen van fietsen. Tot nu toe geniet ik van de manier waarop je jeverhaal schrijft, Hugo!

Tineke

Hoi Hugo en Dennis, inmiddels zijn jullie in Barcelona. Ik loop wat op de feiten vooruit. Ben erg benieuwd naar hoe het nu is met jullie en naar een nieuw verhaal in die mooie stad!

Tineke

Hoi Hugo, jullie zijn in Nice, hebben een camping op een prachtige plek met een schitterend uitzicht! Was de zee blauw en koud? Heb je al foto's om op de site te zetten? Ja, ik ben dus reuze benieuwd hoe Nice eruit ziet en hoe jullie uitzicht is. De sms jes doen me iets heel moois vermoeden. Dag wereldreizigers, warme groet, Tineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!