hvondelen.reismee.nl

Vooruitblik op de eerste vier dagen

We hebben alleen nog maar concrete plannen voor de eerste vier dagen.

4 juli:

• Santpoort Noord - 07:33 - Stoptrein -> Amsterdam centraal
  • Amsterdam centraal - 08:02 - Stoptrein
  • Amsterdam centraal - 08:26 - Thalys -> Paris gare du Nord
  • Paris gare du Nord - 12:35 - Thalys

Vanaf gare du Nord gaan we eerst snel met de metro naar Gare d'Austerlitz, waar we de rugtassen even achterlaten en vervangen voor een kleine rugtas. Aangezien de volgende trein pas weer aan het begin van de avond vertrekt is er tijd zat om nog even Paris in te gaan. Om 19.00 zijn we dan weer op gare d'Austerlitz waar de reis verder gaat:

• Paris gare d'Austerlitz - 19:46 - EuroNight/Hotel tren -> Madrid Chamartin
  • Madrid Chamartin - 09:13 - EuroNight/Hotel tren

5 juli:

Omdat het nog ruim een uur reizen is naar de camping in Segovia blijven we waarschijnlijk in Madrid en dumpen we onze rugtassen weer op het station, in dit geval Chamartin, vanwaar ook onze volgende trein gaat. Om zes uur zijn we dan weer op het station:

• Madrid Chamartin - 18.16 - Stoptrein -> Segovia
  • Segovia - 20.03 - Stoptrein

Vanaf het station zal het nog ongeveer een half uurtje lopen zijn naar de camping:http://www.campingacueducto.com/

De volgende dagen hebben we de volgende plannen:

• 6 juli: Trein -> Madrid
  • 7 juli: Bus-> Salamanca
  • 8 juli: Trein -> Guadarrama gebergte // Trein -> verder reizen.

Tot zover! Groetjes Hugo!